A Biztositas.hu Facebook appja október 1-ig osztja a kedvezményeket, mindenkinek, aki jósoltat magának. Mivel a Biztosítás.hu egy online alkusz vállalkozás, a kedvezmény nem egyféle, hanem kb. száz szabadon választható utasbiztosításra váltható be az év végéig bármikor, kódonként 20 alkalommal (a kódok átruházhatók)
No, hát kábé ez a promóció és a Facebook alkalmazás lényege. És gondolom, hogy azokban, akik a blogon olvasták a magyar reklámhősökről született elmélekdésünket, előbukik a megjegyzés: Ez is egy hero.
Az.
Egy microhero, hiszen Nikosz csak a Facebook világában él, de kétségkívül egy újabb reklámhős.
Természetesen prezentáltunk más technikákat és kreatív csomagolást is, de az ügyfél még a prezentáció alatt, elég határozott döntéssel választotta ki Nikoszt az utasbiztosítás népszerűsítésére. És az igazság az, hogy mi örültünk ennek a döntésnek. Szeretjük Nikoszt.
Akkor most mi ez a pálfordulat? Hát az van, hogy nincs pálfordulat. Bár a Biztosítás.hu-nak készített első aktivitásunk egy hero körül játszódik, összességében igen vegyes technikákkal fogunk operálni és továbbra is azt gondolom, hogy a magyar kreatív munkák között nagyobb arányban kellene találkoznunk más technikákkal is. Ezt bizonyítandó, hamarosan egy igen komplex és teljesen hősmentes kampánnyal fogunk jelentkezni.
Néhány eredmény:
- Három hónap alatt a felhasználók 25.000-szer látogatták meg az alkalmazást, ami 6.000 kedvezményre jogosító kódott osztott ki.
- A látogatók 20%-a jött organikusan a jóslatok megosztásain keresztül, 80%-ukat pedig a Facebook ASU hirdetések húzták be.
- Egy felhasználó átlagosan 1.06-szor osztotta meg a kapott jóslatait, ami azt jelenti, hogy kb. minden huszadik user osztotta meg egynél többször.
- A hirdetésekről érkezők 20%-a utasította el az app felvételét.
- Nikosz olyan népszerűvé vált a felhasználók között, hogy az igényre létre kellett hoznunk egy Nikosz profilt, azaz egy usert, akivel néha már egész komoly témákról beszélgettek a rajongók.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése