És ne higgyed, hogy a célcsoportfogyasztó tinkó skacokbigék nagybetűs LOLlal, meg nanáhogy ROTFLlal nyomják a reakciót, eszükbe se jut kifundálni, hogy nem az ő dumájukkal tolja rájuk a cuccait ez a kúl brand, hogy ez az egész olyan furin alázós, hogy ne lenne haver, meg ne lenne kortársuk a copybrada, aki összekúlozza nekik ezeket a szupi szövegeket. Hanem felsikoltanak mind egy szálig, hogy mizumizumizu, meg hogy OMG!!!, azt rápörögnek a brandre, ami haver meg kúl meg vágja a vágnivalót a verbális macsétájával, szmájliszmájliszmájli.
Itt tolom a példát neked a partiarcodba, a menőt – sose esne le, hogy nem tincsifiúklányok írták, mi? ;)
Ezek meg nem kúlozták össze magukat, aztán mégis benyalja mindenki a cuccot:
okostelefon.vodafone.hu
www.apple.com/hu/ipodshuffle
Konferencia a témáról: „Vágjátok?”
www.kreativ.hu/esemeny/kommunikacio_tinedzsereknek/index.php
Sztojkovics Pikszi vendégírása
a félreértett tinikommunikációról
a félreértett tinikommunikációról
De kínos ez a vágjátok...
VálaszTörlésEzt a vakert frankón lájkolnám, ha lehetne...:)
VálaszTörlésLehet: http://www.facebook.com/rebelrouse
VálaszTörlésA falon megtalálod a posztot.
Kösz