Ennél eredményesebb piaci bemutatkozása talán csak a Cluso-nak volt, akik 2010-ben a 4. helyen kezdtek az M-Listán.
Bár mi magunkat igen egyszerűen a következőképpen definiáljuk :) full service reklám- és médiaügynökség digitális fókusszal, az M-Listán a digitális ügynökségek közé sorolnak minket. De nincs miért ellenkezni. A MAKSZ digitális szekciójában foglalunk helyet és a projektjeink túlnyomó része digitális megrendelés.
Ettől függetlenül a Kreatív magazin összefoglalójában már szofisztikáltabban kezelik a profilunkat:
(...) sőt, digitális ügynökségek egyáltalán nem szerepelnek a legjobb tizenötben, amennyiben a Rebel Rouse-t nem klasszikus digitális ügynökségként kezeljük.Fontos megjegyezni, hogy jó megbízó is kell a jó eredményhez. Közös munkáinkat tekintve, a legsikeresebb megbízóink mind közül a Porsche Hungária márkái, közülük is első helyen a Volkswagen Haszonjárművek.
A VWH-n kívül 2011-ben még az LG, az Audi és a Biztosítás.hu hozott shortlistet, illetve díjat, és bízunk benne, hogy idén a Volkswagen személyautók és az Unlilever/Dove részére készített munkáink is sikeresen szerepelnek majd a megmérettetéseken.
Amikor elindítottuk az ügynökséget, a hatékonyságot állítottuk fókuszba. Ezért volt kiemelkedően fontos számunkra az Effie-n elért siker. Hiszen mi bizonyíthatná jobban, hogy a prezentációinkon emlegetett hatékonyság nem csak üres PR duma, mint két arany és a platina Effie.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése