Hét modell, hét melltartó kosárméret, A-tól G-ig. És a hét modell a kosárméretének megfelelő hangmagasságban sóhantja, hogy Uhhhh és Ahhh..., ha a user a modellre klikkel, vagy ha a megfelelő billentyűt nyomja le a klaviatúrán. És kéremszépen, az emberfia zenélni kezd. Sőt rögzítheti és megoszthatja ezt a még soha nem tapasztalt élményt. No meg meg is vásárolhatja, az adott fehérneműt. Bár ezen a ponton kissé bizonytalan vagyok és jó lenne látni az analitikát. (Persze nő ismerőseim mindig azt mondják, hogy ők a férfiaknál sokkal jobban megnézik a konkurens nőket és a férfiaknak készített fotókat. Ha ez általánosságban is igaz, akkor bőven van női látogatójuk is.) De egy dolog az analitika nélkül is biztos: ez a márkanév és ez az alkalmazás beég az agyba.
A márkaélmény, a UX design, a sales, a grafikai elegancia, mind igen magas szintűre sikerült. Alig 1 hónap alatt 2.5 millióan nézték meg a YouTube videot. Látszik, hogy ez a kampány nem az átlag magyar 2-3 hetes produkciós idő alatt készült el.
De ennyi bőven sok is a fecsegésből.
De ennyi bőven sok is a fecsegésből.
Hölgyeim és Urrraim: A LÁNYOK!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése