2010. dec. 26.

La Senza - The Cup Size Choir

Két nagyon távoli, mégis zseniálisan egyszerű dolgot kapcsoltak össze a La Senza interaktív ügynökségénél: a kosárméretet és az ábécés hangokat. Az eredmény egy szuperszexi fehérnemű alkalmazás és video ...leginkább persze férfiaknak, akik talán kevésbé fognak az impulzus hatására vásárolni. De ne szaladjunk ennyire előre.


Hét modell, hét melltartó kosárméret, A-tól G-ig. És a hét modell a kosárméretének megfelelő hangmagasságban sóhantja, hogy Uhhhh és Ahhh..., ha a user a modellre klikkel, vagy ha a megfelelő billentyűt nyomja le a klaviatúrán. És kéremszépen, az emberfia zenélni kezd. Sőt rögzítheti és megoszthatja ezt a még soha nem tapasztalt élményt. No meg meg is vásárolhatja, az adott fehérneműt. Bár ezen a ponton kissé bizonytalan vagyok és jó lenne látni az analitikát. (Persze nő ismerőseim mindig azt mondják, hogy ők a férfiaknál sokkal jobban megnézik a konkurens nőket és a férfiaknak készített fotókat. Ha ez általánosságban is igaz, akkor bőven van női látogatójuk is.) De egy dolog az analitika nélkül is biztos: ez a márkanév és ez az alkalmazás beég az agyba.

A márkaélmény, a UX design, a sales, a grafikai elegancia, mind igen magas szintűre sikerült. Alig 1 hónap alatt 2.5 millióan nézték meg a YouTube videot. Látszik, hogy ez a kampány nem az átlag magyar 2-3 hetes produkciós idő alatt készült el.

De ennyi bőven sok is a fecsegésből.
Hölgyeim és Urrraim: A LÁNYOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése