Amikor a cég megmagyarázza a terméket... A megértést helyettesítő pótcselekvés.
Pedig "elég" ha
- kérdez
- figyel
- releváns terméket, tartalmat ad válaszul
- a célcsoportjának megfelelő stílusban
- a megfelelő touchpointokon adja a válaszokat
Ha tisztelt cég nem nyitja ki a legfelsőbb kategóriájú ötletek szintjét az ügynökségek és a vásárlók számára, és nem épít dialógust a célcsoportjával, ami szerint alakítja, módosítja a rövid és hosszútávú termékstratégiáját, a cég piacot veszíthet ...akár visszafordíthatatlanul nagyot.
A piaci részesedés elbukásának esélyét persze még lehet fokozni, ha az ügyfél a kommunikációs büdzséket úgy csökkenti, hogy az online, azaz dialógus kommunikációra nem csoportosít át többet, vagy egyszerűen azt is csökkenti. De ez már a lassú öngyilkosság kategóriája."
A teljes cikk itt olvasható
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése