Az aktivitás a Facebook egy olyan eszközét használja ki az információ átadására, amelyet távolról sem ezzel a céllal fejlesztettek: a felhasználók profil- és indexképeit
A játék mechanizmusa pedig igen egyszerű:
- Foglald keretbe a profilképed, vagy bármely más képed az LG Mobilarc applikációval.
- Csatlakozz az LG Magyarország rajongói oldalához.
- Az LG 4 héten át hetente egy GS290 mobilt sorsol ki azok között a rajongók között, akiknek "mobilarcos" a profilképe.
A promóció tehát adatbázist épít, azaz növeli az LG oldal rajongóinak számát, de ami sokkal fontosabb, hogy a játékban résztvevő személyek egytől egyig mind az LG médiafelületeivé válnak. Teszik ezt önszántukból és úgy, hogy nem kell megválniuk régi kedvenc profilképüktől. Sőt, a profilképükből képzett indexképükön (pl. az üzenőfalon megjelenő ikonokon) szinte teljesen észrevehetetlen a változás. Mindössze egy apró LG felirat jelenik meg rajtuk.
Ezek az új profilképek, azaz "médiafelületek" aztán automatikusan terjednek, hiszen megjelennek a barátok üzenőfalán, rajta a reklámozott termékkel, a GS290 mobillal, teljesítve az LG harmadik célját, a termékismertségnövelést.
A közösségi promóciót a Rebel Rouse készítette.
A közösségi promóciót a Rebel Rouse készítette.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése