2010. szept. 19.

LG Mobilarc - Legyen mindenki a médiafelületem!

Szeptember 17-én indult el az LG GS290 mobiltelefonját népszerűsítő új Facebook promóció.


Az aktivitás a Facebook egy olyan eszközét használja ki az információ átadására, amelyet távolról sem ezzel a céllal fejlesztettek: a felhasználók profil- és indexképeit

A játék mechanizmusa pedig igen egyszerű:
  1. Foglald keretbe a profilképed, vagy bármely más képed az LG Mobilarc applikációval.
  2. Csatlakozz az LG Magyarország rajongói oldalához.
  3. Az LG 4 héten át hetente egy GS290 mobilt sorsol ki azok között a rajongók között, akiknek "mobilarcos" a profilképe.

A promóció tehát adatbázist épít, azaz növeli az LG oldal rajongóinak számát, de ami sokkal fontosabb, hogy a játékban résztvevő személyek egytől egyig mind az LG médiafelületeivé válnak. Teszik ezt önszántukból és úgy, hogy nem kell megválniuk régi kedvenc profilképüktől. Sőt, a profilképükből képzett indexképükön (pl. az üzenőfalon megjelenő ikonokon) szinte teljesen észrevehetetlen a változás. Mindössze egy apró LG felirat jelenik meg rajtuk.


Ezek az új profilképek, azaz "médiafelületek" aztán automatikusan terjednek, hiszen megjelennek a barátok üzenőfalán, rajta a reklámozott termékkel, a GS290 mobillal, teljesítve az LG harmadik célját, a termékismertségnövelést.

A közösségi promóciót a Rebel Rouse készítette.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése