2010. okt. 30.

LG Mobilarc a köbön

Végetért az LG Mobilarc  image- és termékismertségnövelő kampány és nem is akármilyen eredménnyel.
Az aktivitás három hét alatt négyszeresére növelte az LG Facebook közösségi rajongótáborát, és az elérte a Vodafone Magyarország csoport méretét. Ez már önmagában is szép eredmény, de ha azt a tényt is hozzászámítjuk, hogy a csatlakozottak indexképe LG márkázott volt, illetve profilképüket az LG GS290 mobiltelefon keretezte, tehát display médiafelületként is funkcionáltak, akkor az eredmény már egyedülállónak számít.






























A 4 hetes promóciós időszakban több mint 4000 LG márkázott felhasználó mozgott a Facebookon  és közülük igen sokan váltak igazi evangelistává és "öltözték túl a játékhoz szükséges viseletet".




Váratlan eredmény, hogy a játékon kívül több mint százan töltötték fel a keretezett képüket az LG Magyarország fotógalériájába, egy a userek által gerjesztett versengés következtében. Ezek a képek most is megnézhetők az LG Magyarország Facebook oldalának galériájában.


Vicces volt látni, hogy más márkák játékában is megjelentek az LG márkázott felhasználók, akik közül akadt olyan, aki még nyert is. A nyertes profilképét pedig a játékot szervező márka, a szokásoknak megfelelően, ki is rakta az üzenőfalára, hogy minden játékos megismerhesse őt ...és természetesen a profilképét :)


Fontos megjegyezni, hogy a rajongótábor az elsőtől az utolsó accountig valós és aktív, ellenben bizonyos seedinggel foglalkozó online cégek által "toborzott", fake adatbázisokkal. Az ilyesfajta kilóra árult és saját mérőeszközökkel analizált adatbázisok mind megbuknak, ha újabb aktivitást terveznek rájuk, ezért érdemes a megrendelőnek minden esetben szúrópróbákkal ellenőriznie a létrehozott userállomány adatait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése