- Csak ez, és semmi más.
- Viszont ez jóval több, mint semmi.
- Egy megtestesült buzzmotor,
- az online vásárlás divatsikolyával (swarm, azaz közösségi vásárlás és alku – de egyedülálló módon egy többmilliós termékre!) a komoly érdeklődőknek,
- a világ legbutább nyereményjátékával (ha érdekes az ajándék, mit bonyolítsuk?) a még csak szaglászó érdeklődőknek,
- és egy valódi időgyilkos abszurd (bár kreatívnak szánt, az reméljük, látszik) izéléssel a komolytalan érdeklődőknek, azaz az internetet szórakoztató ingerekért felprédáló, továbbküldés-megosztásmániás tömegeknek.
Próbáljátok ki!
Update 1.
A kampány lezárult és a számok egytől egyig várakozáson felüliek. A látogatottsági adatok, a site-on töltött idő, a konverzió és szinte az összes ehhez kapcsolódó paraméter. Egyelőre még nem publikusak az eredmények, de amint engedélyt kapunk a bemutatásukra, részletesen megírjuk egy postban.
Folytatása következik.
Update 2.
A post aljára bekerült egy összefoglaló video a kampányról és az eredményekről. Érdemes teljesképernyőn nézni.
A kampánynak a termékbevezetés és az imázscélok mellett sales céljai is voltak. A minimum eladási határ 5 db autó volt. A célt 15-20 db autóban határoztuk meg ...de ennél jóval többet adtunk el. Találkozunk az Effie-n ;)
Update 3.
A kampányt a 2011-es Effie reklámversenyen két arannyal jutalmazták, és a fesztivál legértékesebb díját, a platina Effie-t is megkapta.
Az a vicces, hogy valahol olvastam, hogy az nem is olyan ritka, hogy autót adjanak, vegyenek a közösségi vásárlás módszerével. Ez állítólag Kínában már bevett szokás.
VálaszTörlésA közösségi vásárlásnak több stratégiája is van, van hogy sok-sok termék közül kell keresgélned, vagy hogy a közvetítő cég helyett egy egy ember szervezi a közösséget, de van olyan is, ahol minden nap friss napi tipp van, amit emailen kapnak meg az érdeklődők. Erre fel is lehet iratkozni itt: http://napitipp.hu/feliratkozas
Kínában ez (hallottam valakiről, aki ezt mesélte valakinek, aki ismert egy embert, aki jártm ár Kínában) állítólag más gyökerekre vezethető vissza. Ott a falvak összeállnak, és megveszik együtt ami kell. Így kedvezményt kapnak. De biciklit, meg autót is vehetnek így. Elmegy a faluból 3 ember, elmeséli, hogy a falujukban laknak 560-an (Kínában lehet,hogy a falvak is milliós méretűek, de maradjunk emberi számoknál), és ez az 560 ember biciklit kér. Adják féláron, megvesznek 560-at. Aztán hazatolják a bicikliket.
VálaszTörlés