2011. okt. 19.

EFFIE 2011 - Két arany és a platina a Rebel Rouse reklám- és médiaügynökségé

Egyrészről a blog témája, másrészről a személyes érintettség miatt mindenképpen van helye egy, a múlt héten lezárult, jubileumi Effie reklámverseny eredményéről szóló posztnak. De pont a pezsgőbontós személyes érintettség miatt a hivatalos sajtóközlemény leadása tűnik a legkorrektebb megoldásnak.

Nos, hát ez történt múlt pénteken:

EFFIE 2011 – 36 kampány kapott díjat A jubileumi 10. magyarországi EFFIE-gálán a leghatékonyabb kampánynak kijáró platina díjat a Volkswagen Amarok –Falka c. kampánya (Rebel Rouse ügynökség) kapta. 11 Arany, 14 Ezüst és 11 Bronz EFFIE-vel ünnepelte a magyar reklámszakma a marketing Oscarnak is nevezett EFFIE 10. hazai megmérettetését. A neves hirdetési és médiaszakemberekből álló zsűri 59 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 36 kampány alkotói, azaz a megbízók és a reklám-, ill. médiaügynökségek kaptak díjat 2011. október 14-én a Nemzeti Színházban megrendezett jubileumi EFFIE Díjátadó Gálaesten.  Az abszolút győztes, a legjobb a legjobbak között, vagyis az idén leghatékonyabbnak talált kampányt a Rebel Rouse Kft. készítette a Porsche Hungáriának, mint megrendelőnek – a Platina EFFIE-t az Amarok falka online kampány nyerte. 
Az évtizedes magyar múltra visszatekintő EFFIE-t a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendezi, és olyan kampányok jelentkezését várják, amelyek a kiírást megelőző év eleje és a kiírás évének május 31. közötti időszakban magyarországi médiumokban kerültek bemutatásra, valamint, amelyeket korábban még nem neveztek az EFFIE-re. A hazai fejlesztésű, világszínvonalú szoftver segítségével zajló elbírálásban közel 100-an vettek részt, a zsűrizés kétnapos volt. A zsűritagok első körben a hatékonysági esettanulmányokat pontozták az EFFIE szigorú szempontrendszere szerint, majd a döntőbe jutott kampányoknak a második fordulóban már a kreatív anyagát is értékelték a felkért szakemberek. A végső pontszám kialakulásánál az előbbire adott pontok kétszeres, az utóbbira adott pontok egyszeres súllyal számítanak. Ez is mutatja, hogy az EFFIE a hatékonyságról szól, nem kreatív verseny. 
A díjakat ez alkalommal is a tavalyi győztesek képviselői, a két szervező szövetség elnökei –DR.Pócsik Ilona és Aczél László- valamint a 4 főtámogató vezetői adták át. Idén a legtöbb díjat az ACG, az OMD, és a Young & Rubicam vihette haza. 
A 10. EFFIE támogatói voltak:Axel-Springer, MTVA, Sanoma Média Budapest, R-time, Kreatív, Népszabadság, Brandtrend, RentIT, Papyrus, Copy General, Orient21, Sign, Orlando Collections, Múlt-kor, Törley.

















1 megjegyzés: