2012. márc. 25.

Már megint a user a médiafelületünk. És milyen jól néz ki! Volkswagen up! és Beetle kampány, kreatív médiahasználattal.

Március 19. hétfőn indult el a Volkswagen up! és Beetle tipusok bevezetését támogató online kampányunk,
A feladat szerint online felületeken kell bemutatnunk a VW két új modelljét a fiatal(os), online aktív, az innovációkat értő, igénylő és értékelő felhasználóknak. De a célcsoporton túl azért még volt pár egyéb elvárás:
  • Legyen a fókuszban a tesztvezetés
  • Olyan technológiát használjunk, amit eddig még kevesen vagy senki
  • Az aktivitásnak figyelemfelkeltő, WOM generátor megjelenése kell legyen
  • Generáljon virulenciát, amivel csökkenthető a fizetett hirdetések egy főre eső költsége
  • ...és mindezt úgy, hogy két, egymástól nagyon távol álló VW tipust, egyenlő súlyozásban mutassunk be.
  • És persze a magyar valóságnak megfelelően a büdzsé sem az a kategória, amit az ember zsebrevágna, hogy Mexikóban új életet kezdjen belőle.
Volt megoldásunk a feladatra, amit hétfő óta ki is próbálhattok, egészen április 22-ig.

Az alkalmazás egy virtuális tesztvezetés, ahol nem csak megismerheted a két új VW modellt, de azonnal az autók reklámarca is lehetsz. Nem is akárhol, Magyarország legnagyobb forgalmú hírportálján, az [origo] címlap hirdetésében. És ez nem a szokásos béna átverés. Ez valóban az [origo] címlapján van.
  • Nem egy klónozott oldalon
  • Nem egy, az [origo]-hoz hasonló, vagy lementett oldalon
  • Nem erre az aktivitásra kreált ideiglenes boxban
  • Nem videoban, vagy jpegben,
hanem az [origo] nyitó url-jén, bármilyen márka által megvásárolható, megszokott bannerben. Ahol, ha akarod, máris te lehetsz az up!, vagy az új Beetle bannerkampány főszereplője.

Mit kell ezért tenned?

1) Vedd fel a Facebook appot (2012 április 22 után ide klikkelj)
2) Válaszd ki, hogy melyik tipust szeretnéd kipróbálni és reklámozni
3) Adj egy kép magadról, amit bezier görbék segítéségével a megfelelő maszkba helyezel
4) Nézd meg az elkészült banner animációt.
5) Dicsekedj el vele az ismerőseidnek és oszd meg az eredményt
6) Ha az ismerőseid a megosztott linkre kattintanak, meg is nézhetnek téged. Illetve a bannerre kattintva ők is benne lehetnek a bannerben.

Ez a megoldás közösségi alkalmazás és display banner is egyben, amely perszonalizálhatóan használja az egyszerű display banner hirdetést. A technológiának és a mechanizmusnak köszönhetően a bannert nem csak láthatja a user, de meg is akarja nézni, sőt klikkelni is fog rá. Azaz a megoldás működése és hatékonysága összehasonlíthatatlanul jobb az átlagos bannerek hatékonyságánál.











2 megjegyzés: