2011. febr. 7.

INGO - Gól az első másodpercben

Zseniális húzás volt a Stockholmi Grey és Ogilvy ügynökségektől az új nevük beharangozó akciója. Gyönyörűen bizonyították profizmusukat a legfontosabb területeken: trendismeret, hatékony eszközhasználat, költségkímélő és jól célzó kivitelezés, letisztultság, stb.

Extrém gyors virulenciája köszönhető annak, hogy az alkalmazás megosztotta a pillanatot és a sikert az egyénnel. Legalábbis a résztvevők így érezték, de kétlem, hogy bárki is felfedezte magát a mikroméretű indexképek között ...már ha azok az indexképek egyáltalán valósak voltak és nem egy előre leszámolt és a bukást kizáró, megtervezett animáció darabkái. Annyi persze biztos, hogy a nevünket lekérte a rendszer, de hogy a továbbiakból mi igaz, azt soha nem fogjuk megtudni. Persze kit érdekel, ha belül érzed: ott voltál a nagy pillanatban és fontos téglaként segítetted felépülni a táblát, amiről a világ megismerhette az ügynükség nevét.
Hehhh... egy nevet?? És még csak nem is valami mindenki számára értékes dolgot, mint a globális felmelegedést megállító felfedezést, vagy az AIDS gyógyszerét ...csak egy négybetűs nevet. Ügyes.

Az alkalmazásnak köszönhetően, mindössze egyetlen nap alatt, az INGO minden szakmabelinek a fejében felkerült a térképre. Pedig az ötlet nem eredeti.
Létezik egy Dazed and Confused nevű magazin, akik nem is olyan régen, 2010 szeptemberben indították el a frissített weboldalukat, hasonló sikerrel. Az ötletük az volt, hogy csak csak akkor mutatják meg az új digitális felületet, ha azon egyidőben 10.000 user ácsingózik.
Nem kellett nagy kockázatot vállalni és összejött a 10.000 user, hiszen egy nagyon olvasott, trendsetter magazinról van szó. A premier óriási viszhangot kapott.

Ezt az ötletet fejlesztette élménnyé és varázsolta buktabiztossá az INGO. És bár az akció napokkal ezelőtt volt, az oldalon egy csúszka segítségével azok is megélhetik a pillanatot, akik lemaradtak róla.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése