Az egyik legfontosabb kutatás, így Magyarországon is fontos lenne elkészíteni.
Fontos a gyártóknak, a reklámozóknak, a civil szervezeteknek és a "politika-csinálóknak". Ezutóbbiaknak kiemelten fontos alapanyag lenne. És bár Magyarország nem szerepel a forrás-országok között, azért a tendenciák ránk is érvényesek. No nem Brazíliáé, vagy a svédeké, inkább a lengyeleké, vagy méginkább a globálisra fogadnék.
A kutatást már 12. alkalommal végzi el a StrategyOne, 20 perces interjúk alapján. A kutatást 2011. október és november hónapokban, 25 országban, 25.000 átlagos, és 5.600, egy szigorú tájékozottsági kritériumrendszernek megfelelő, 25-34, illetve 35-64 korcsoportos válaszadó megkérdezésével.
A prezentációt teljes képernyőre nyitva ajánlott nézni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése