A Rebel Rouse idén is felkerült az M-Listára, amely a hazai ügynökségek fesztiválokon elért sikerei alapján állít rangsort. A profilváltásnak köszönhetően talán utoljára szerepel a cég a díjazottak rangsorában, mivel a jelenlegi fő tevékenységünknek nem rendeznek versenyeket. De erről majd az írás végén...
A Rebel a tavalyi listához képest egy helyet lépett előre, dacára annak, hogy mindösszesen csak a két meghatározó magyar versenyen indult 2-3 nevezéssel. Ez két szempontból is beszédes eredmény:
- Nem volt olyan nevezésünk, amit ne váltottunk volna díjra
- A matematikai taktikával is versenyző, fesztiválokra elkülönített büdzsével készülő ügynökségek mellett is ott tudtunk lenni a listán.
A gondolkodásunkban a hatékonyság ugyanolyan fontos, mint a kreatív. Ezért különösen örülünk, hogy ebben a rangsorban az igen előkelő 4. helyen állunk. Ami valójában a harmadik hely, ha a médiaügynökségeket külön kezelve, csak a kreatív ügynökségeket rangsoroljuk.
És bár kreatív munkákkal a jövőben ritkábban fogunk foglalkozni, a hatékonyságot, mint fő fókuszt megőriztük. Ennek jegyében fejlesztünk BI (online business intelligence) rendszereket, tervezünk médiát, és dolgozunk ki jórészt láthatatlan, eladásnövelő technológiákat.
Sajnos ezeknek az irányoknak nincsenek fesztiváljai, versenyei, így a jövőben "csak" ügyfeleink fogják díjazni eredményeinket. De nekünk eddig is ezek számítottak igazán, nemesfémek és oklevelek nélkül :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése