2010. máj. 26.

Ítélet 2.0

Kutatások következtetése, hogy ha például a vásárlók lecserélik a megszokott márkájú terméküket egy diszkont lánc saját márkás termékére, akkor az nem azt jelenti, hogy az egyén vagy a csoport spórol, hanem azt, hogy így büntetik túligérő vagy kiüresedett régi kedvencüket. Ha pedig a szükséges mennyiségnél többet vásárolnak, akkor azzal a büszkeségüket és a lojalitásukat fejezik ki.

Talán igazak a fentiek, talán nem. Talán jól dekódoljuk a jeleket, talán nem. De hogy mindenkinek van véleménye és mindenki kíváncsi a többiek véleményére, az biztos.



Azon a helyen hoztuk létre az ítélőszéket, ahol a fogyasztók másodpercenként mondanak véleményt, döntenek, ítélnek és befolyásolják mások véleményét: a közösségi térben.

A Judgement Page alkalmazással nem csak egyes márkákról ítélkezhetünk a már megszokott "like" technikával, de ugyanilyen egyszerűen befolyásolhatjuk a márkák közötti párbajok eredményét is.



Jelenleg 160 márkát és 75 párbajt ítélhetünk meg, de az adatbázis folyamatosan bővül a felhasználók kérései alapján. Javasolj márkát, vagy párbajt, amiről véleményt szeretnél mondani és amint lehet, felrakjuk a listára.
(javasolj itt, komment formájában, vagy üzenj a Facebook applikáción keresztül)

Ha úgy érzed, hogy a véleményedet egy szavazatnál nyomatékosabban szeretnéd kifejezni, hívd meg az ismerőseidet is. Közös erővel egyértelműbben és látványosabban adhattok visszajelzést a márka tulajdonodsainak.

Az eredményeket sosem zárjuk le, azaz a százalékok mindig a pillanatnyi állapotot fejezik ki. Az eredmények változását, a résztvevők számát és a szavazások sűrűségét folyamatosan vizsgáljuk, illetve azokról összefoglalókat publikálunk.

A Judgement Page alkalmazást innét érheted el.

Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése