2011. márc. 3.

És akkor most rápörgünk a copcsyra!

Figyu, mi barátságos és közkedvelt copywriter bradák és sziszták töklaza figurák (a későbbiekben: figcsik) vagyunk ám. Kívül fiatalosak, belül meg, szívünk gördeszkás kalitkájában hangos szárnycsattogtatással fütyörész az ifjúság édes madara. Sz’al ha ügyfélhaver rároppan valami menő, bulis, tinédzserkiskamaszmanóknak kipattant prozséra vagy prodáktra, és bezúz a reklámcitybe egy briefkóval, akkor mi, copycsajok, copycsávók, copyfigcsik harminctól ötvenig kitoljuk az ujjunkból a haláli docokat meg pépétéket.


És ne higgyed, hogy a célcsoportfogyasztó tinkó skacokbigék nagybetűs LOLlal, meg nanáhogy ROTFLlal nyomják a reakciót, eszükbe se jut kifundálni, hogy nem az ő dumájukkal tolja rájuk a cuccait ez a kúl brand, hogy ez az egész olyan furin alázós, hogy ne lenne haver, meg ne lenne kortársuk a copybrada, aki összekúlozza nekik ezeket a szupi szövegeket. Hanem felsikoltanak mind egy szálig, hogy mizumizumizu, meg hogy OMG!!!, azt rápörögnek a brandre, ami haver meg kúl meg vágja a vágnivalót a verbális macsétájával, szmájliszmájliszmájli.

Itt tolom a példát neked a partiarcodba, a menőt – sose esne le, hogy nem tincsifiúklányok írták, mi? ;)

Ezek meg nem kúlozták össze magukat, aztán mégis benyalja mindenki a cuccot:
okostelefon.vodafone.hu
www.apple.com/hu/ipodshuffle

Konferencia a témáról: „Vágjátok?”
www.kreativ.hu/esemeny/kommunikacio_tinedzsereknek/index.php

Sztojkovics Pikszi vendégírása
a félreértett tinikommunikációról

3 megjegyzés:

  1. De kínos ez a vágjátok...

    VálaszTörlés
  2. Ezt a vakert frankón lájkolnám, ha lehetne...:)

    VálaszTörlés
  3. Lehet: http://www.facebook.com/rebelrouse
    A falon megtalálod a posztot.
    Kösz

    VálaszTörlés