Mindenképpen érdemes megnézni az alábbi két videót, hogy egy picit jobban megértsük a közösségek működését és hogy kicsit messzebbre lássunk; túl a lájk halmozáson, a magázódó sajtóközleményen és a direkt termékkomunikáción.
Fontos, hogy érezzük mennyire érzékeny ez a terület, ahol az értékes felhasználót minden más jobban érdekli, mint egy következő "Melyik termék vagy te? Nyerj egy passtartót!" tipusú kvíz.
Fontos, hogy elkezdjük komolyan venni azt, hogy ezzel a területtel folyamatosan kell foglalkozni, ráadásul nem úgy, ahogy mi gondoljuk, hanem ahogy a közösség igényli.
Az alábbi interjú és TEDx előadás egy olyan kreatívigazgató és stratégiai tervező interpretációja a közösségi világ működéséről, aki minden kommunikációs eszköznél komolyabban veszi az "earned" típusú médiafelületeket: David Armano
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése