Nem gondoltam, hogy valaha így fogok minősíteni egy Microsoft hirdetést, de a mellékelt Google megjelenés tényleg csillagos ötös. Remélem, hogy ez a fajta célcsoport és üzenet+touchpoint megértettség nem kivétel, hanem a változás kezdete. (...azért még így is nehéz lesz feledtetni az ultraciki és gyermeteg "eredetivagyok" kampányt, főleg a húsvéti promóciót, ami a teljes megnemértettség és hatástalanság lexikális példája volt.)
A hirdetés nagyon jó példa arra, hogy jó kezekben a kis büdzsé nem egyenlő az ablakon kidobott pénzzel. És bízom abban, hogy ha létezik a Microsoftnál nagyobb büdzsé is, az hasonló megértettséggel lesz elköltve.
Berta lászló kollégámnak köszönöm a screenshotot.
Update:
Hogyan kommunikáljuk a Hotmailt úgy, hogy legyen esélye a Gmail ellen?
Így. (Nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik)
Újabb csillagos ötös Microsoft headline. Benne van minden, benne van a megértettség.
Nem agresszív, nincs túlígéret, nincs felvágás, mégis megmozdítja a kíváncsiságot, miközben semmit nem mond a szolgáltatásról.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése