Átlagosan kb. ez az a szint, amit a márkák ma Magyarországon közösségi médiában teljesítenek.
Aztán ott vannak azok a ritka kivételek, akik valódi dialógust folytatnak, insightot gyűjtenek és releváns tartalmat szolgáltatnak. Sőt akad, aki CRM-et is.
A Dove azon márkák közé tartozik, akik a lájk halmozás után az érzelmi kötődés kialakítására és erősítésére is szántak büdzsét. A szokásos posztokon túl, minőségibb és közvetlenebb módon szerették volna megközelíteni a magyar nőket és ezáltal közelebb hozni őket a márkához, amely idén a Care és a Beauty kommunikációs pillér mellé behozta a Happiness vonalat is.
Csakhogy a Happiness Amerikában kissé mást jelent, mint itt Európa közepén a vérverítékes hétköznapokban. Az új pillér itt egy olyan túlígéret, ami pont nem segít a célcsoportnak abban, hogy azonosulni tudjon a márkával, ezért a szó jelentését relatívan kezdtük el kezelni.
A kissé tinis, kissé vigyoris, kissé öncélú boldogság helyett, egy mélyebb, elérhetőbb és a célcsoportot inspiráló üzenetre volt szükség.
Ha abból indulunk ki, hogy az átlag magyar nő nincs kibékülve magával, nincs önbizalma, nem szeret a tükörbe nézni, akkor a megoldás adja magát: ha valaki egy picit jobban érzi magát a bőrében, az látványos változást eredményezhet. Ha valaki egy picit is többet törődik magával (akár fizikailag, akár a lelkével) az megszépül. Tehát valójában elég csak apróságokat megtenni magunkért és a hatás azonnal láthatóvá válik az ember viselkedésében is.
A feladat megoldásaként olyan, mások számára erőt és inspirációt adó történeteket kerestünk, amelyek azokról a hétköznapi nőkről szólnak, akik valamit már megtettek magukért. Olyan dolgokat, amelyektől nem lettek gazdagabbak, nem kerültek be a hírekbe, és amikről talán a közvetlen környezetük sem tud. Az eredményt viszont mindenki láthatja és érezheti rajtuk, illetve ők maguk egyel jobb érzéssel és eggyel büszkébben, eggyel boldogabban néznek a tükörbe.
A történetek szereplőivel kizárólag a közösségi médiában megjelenő filmeket forgattunk, amelyekben a főszereplők maguk mesélik el a történeteiket és a változás eredényét.
A filmeket eddig több mint 6000-szer töltötték le.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése