2011. márc. 23.

Volkswagen - Print Ad Test Drive

How do you persuade drivers of the benefits of a car, via print advertising? And without getting them to do a real-life test drive? Volkswagen in Norway addressed this by creating an app which allows users to 'test drive' the car within a print ad, using Augmented Reality.

The print ads appeared in some of Norway's most popular print publications. Having downloaded the app, readers held their phone over the print ad to make the car 'drive' and could test out three different features of the vehicle: Lane Assist, Adaptive Lights and Cruise Control

2011. márc. 7.

IKEA - Tégy rendet az asztalodon

Egy valóban márkán lévő, valóban márkaélményt nyújtó, valóban eredeti ötletet valósított meg az IKEA Magyarország (és Szlovákia és Csehország). Én még azt is meg merem kockáztatni, hogy az IKEA oldaláról letölthető alkalmazás hasznos. Segítségével ugyanis egyszerűen és átláthatóan "pakolhatjuk el" a számítógépünkben szanaszét és összevissza tárolt dokumentumokat. És mindenzt igen stílusosan tehetjük meg, az IKEA Expedit polcrendszerének és kiegészítőinek felhasználásával, miközben semmiféle reklámíz nem zavarja meg az élményt.

2011. márc. 3.

És akkor most rápörgünk a copcsyra!

Figyu, mi barátságos és közkedvelt copywriter bradák és sziszták töklaza figurák (a későbbiekben: figcsik) vagyunk ám. Kívül fiatalosak, belül meg, szívünk gördeszkás kalitkájában hangos szárnycsattogtatással fütyörész az ifjúság édes madara. Sz’al ha ügyfélhaver rároppan valami menő, bulis, tinédzserkiskamaszmanóknak kipattant prozséra vagy prodáktra, és bezúz a reklámcitybe egy briefkóval, akkor mi, copycsajok, copycsávók, copyfigcsik harminctól ötvenig kitoljuk az ujjunkból a haláli docokat meg pépétéket.