2009. júl. 4.

Microsoft iPod

Amikor a cég megmagyarázza a terméket... A megértést helyettesítő pótcselekvés.

Pedig "elég" ha
- kérdez
- figyel
- releváns terméket, tartalmat ad válaszul
- a célcsoportjának megfelelő stílusban
- a megfelelő touchpointokon adja a válaszokat




"...a termék pedig már önmagában is kommunikáció, sőt az egyik legfontosabb kommunikációvá vált a gazdasági válság hatására. A márkalufik sorra pukkannak ki, miközben a termék és csatornák által is kommunikálók, a WOM generálók, nagy területeket harapnak ki a piacvezetőkből (Apple, Digi, AXA, stb. - ajánlott könyv: BrandBubble)

Ha tisztelt cég nem nyitja ki a legfelsőbb kategóriájú ötletek szintjét az ügynökségek és a vásárlók számára, és nem épít dialógust a célcsoportjával, ami szerint alakítja, módosítja a rövid és hosszútávú termékstratégiáját, a cég piacot veszíthet ...akár visszafordíthatatlanul nagyot.

A piaci részesedés elbukásának esélyét persze még lehet fokozni, ha az ügyfél a kommunikációs büdzséket úgy csökkenti, hogy az online, azaz dialógus kommunikációra nem csoportosít át többet, vagy egyszerűen azt is csökkenti. De ez már a lassú öngyilkosság kategóriája."

A teljes cikk itt olvasható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése