2010. márc. 18.

Go Large! - Többségi tulajdont vásárolt a Maximize a Rebel Rouse-ban

Rebel Rouse is on the rise. A hír igaz. A MindShare-Maximize csoport többségi tulajdont szerzett a Rebel Rouse-ban azzal a céllal, hogy a magyar piacon a legerősebb online média-kreatív egységet hozzák létre.

A média tekintetében ez már vitán felül teljesült, hiszen a GroupM Interaction a CEMP (Index.hu), az Origo és a Sanoma Online legnagyobb megrendelője és a hazai online piac 95%-val kötött éves megállapodást. A magunk részéről pedig egyelőre a tettvágy, az elhivatottság és a kollégák szakmai felkészültsége akkora, mint a MindShare-Maximize médiavásárló ereje.

Hogy kik ezek a kollégák?

Nos igen, vannak akikkel az Arcus-ban találkoztam és vannak, akikkel más ügynökségeknél dolgoztam együtt, illetve olyanok is, akiket  már maga az új cég csábított hozzánk. Azaz kollégáink egy részének önéletrajzában szerepel az Arcus bejegyzés.
De ez természetes is, mivel az Arcus jól el volt látva top szakemberekkel. Soha annyi inspiratív emberrel nem találkoztam egy ügynökségen belül, mint ott. És bár igen csúnyán ért véget a csoport pályafutása, azért nekem meghatározó volt az ott eltöltött idő. Nagy veszteségnek érzem, hogy már nem dolgozhatok együtt olyan szakemberekkel, mint Ihász Ingrid, Koronics Krisztián, Grégász Zsolt, Varga Csaba, Mányai Csaba, Terék Dorián vagy Nagy-Tyúkos Ádám, hogy csak párat említsek.
És hogy egyértelműen válaszoljak a levegőben vibráló kérdésre: nem, a Rebel Rouse-nak semmi köze nincs az Arcus tulajdonosi köréhez, vagy a Primus Capital-hoz.

De térjünk vissza a Rebel Rouse kulcs-kollégáihoz:




Vándor Eszter, az innovatív médiáért felelős vezetőnk, aki egy 5 fős PPC/SEO csapatot is irányít. Eszter még az Arcanianban, azaz az első hazai keresőmarketing cégben kezdte pályáját és lépéselőnyét máig is tartja ezen a téren. Hogy alátámasztásképpen csak két példát említsek: Gerhát Tamás senior SEO és UX designerrel közösen jegyeznek egy egyedülálló versenytársfigyelő alkalmazást, illetve Eszter a Magyarországon eddig egyetlen díjnyertes kereső kampány megalkotója.

Berta László - Csapó Tamás senior kreatív páros. Két kivételesen képzett, inspiratív és motivált szakember, akikkel még a Human Telexben kezdtem együtt dolgozni. Lacinak és Tominak mindenképpen köszönettel tartozom, nem csak a nyertes tenderek miatt, de azért is mert a nem kevés megpróbáltatás ellenére, évek óta  feltétlen a hitük abban, hogy együtt verhetetlenek vagyunk És úgy tűnik, hogy ezt az ügyfeleink is elhiszik :)

Szász Tibor, a SkyWeb egyik alapítója. Vezető fejlesztő, UX designer és minden technológia tudója. Tipikusan az a fajta szakember, aki már a választ mondja, mialatt te még a kérdésen gondolkozol.

Pavláth Zita, ügyfélkapcsolati igazgató, aki a Publicis és a Kirowski legerősebb éveiben edződött, majd az Arcus legsikeresebb divízióját, a nemzetközit vezette. 30+ országot koordinált és szolgált ki csapatával, olyan kétbetűs megrendelőknek, mint a HP és az LG.

Baráth Katalin, senior szövegíró, a Sylva volt vezető szövegírója. Elég autentikus, ha azt mondom, hogy a Facebookon tárgyaltunk és állapodtunk meg? És tényleg csak akkor találkoztunk személyesen, amikor már aláírásra került a sor.

Fazekas Andrea (ex-Addict Interactive) nem csak senior szintű SEM szakember, de a hagyományos és innovatív média tervezésben is nagy tapasztalata van. Ezzel a kombinációval a kreatív és a nem tradícionális médiahasználatban erősíti a csapatot.

Persze nem csak tőlük függ a munkánk minősége, hanem azoktól a szakemberektől is, akiknek neveit ugyan nem ismeri a szakma, de minden megbízásban jelentős segítséget nyújtanak.
Mi mindannyian azon dolgozunk, hogy olyan eredményeket tegyünk le az asztalra, amelyekről majd nem ezen a blogon lehet olvasni a dícsérő szavakat.

Na, jó. Akkor menjünk is dolgozni.



Rebel Rouse
Wasn't born to follow!

3 megjegyzés:

  1. Csak hogy ne éktelenkedjen az a nagy 0 a comments mellett...: Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. És igen, rád is számítunk, nagyon mély tisztelettel :)

    VálaszTörlés