Updated
Hát ennyi, kérem tisztelettel.
Jó és karakteres kreatívra könnyű válaszolni. A Depo megtette.
Pont annyit raktak bele a videoba, amennyit kellett, hogy se erőltetett ne legyen, se szájbarágó, se túl hosszú. De pénzbe sem került, csak ötletbe, mert a Vatera kampánya tökéletesen bevezette az üzenetet.
Egy hibája lehet a válasznak: nincs erősen seedelve és lassan terjed (eddig 700 UV)
Illetve még egy gyenge pontja lehet: az indítás időpontja. Bár a válasz szórakoztató, csak azoknak az, akik már látták Vatera Verát. Ha a két vírus video érkezési sorrendje fordított, a továbbküldés nem következik be. És erre ma még van esély.
Persze abban sem vagyok biztos, hogy akik ismerik Verát és szórakoztatónak találják a választ, annyira találják-e szórakoztatónak, hogy meg is osszák azt.
Abban viszont biztos vagyok, hogy ez a mini párbaj mindkét márkának jót tesz és duplázzák azt a kampány sikert és reklám ismertséget, amit egyedül lennének képesek elérni. Még akkor is jónak tartanám ezt a hatást, ha a szolgáltatásaik azonosak lennének. De a két márka nem is túl közeli kompetítorai egymásnak.
A két kommunikáció tehát jó példa arra, hogy a jó kreatív hogyan emelhet egy taktikai kampányt márkaépítéssé.
Update
Az újabb kör:
http://www.youtube.com/watch?v=z9PL3x6R_N8
VálaszTörlésVégre kiderül, hogy is történt ez a Berci-ügy